דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרן סיוע לעסקים מסייעת לעסקים של בני מיעוטים, נשים ועולים חדשים 

מאת    [ 07/01/2015 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1355 פעמים ]

קרן סיוע לעסקים כבר היא ללא ספק כלי סיוע לעסקים מוכח. היא מעניקה הלוואות בתנאים נוחים למאות עסקים קטנים ובינוניים ובכך מסייעת להם לפתח את העסק בתנאי מימון שפויים. קרן סיוע לעסקים גם פועלת בדרכים עקיפות נוספות לסיוע לשכבות ואזורים חלשים על ידי אפיק הלוואה בערבות מדינה. כאשר קרן סיוע לעסקים מעניקה הלוואות למגוון רחב של עסקים היא תורמת בעקיפין לאזורי פריפריה הזקוקים לסיוע או לעסקים בבעלות שכבות חלשות יותר במגזר העסקי כגון בני מיעוטים, נשים ועולים חדשים. במהלך השנים 2012-2013, קרן סיוע לעסקים העניקה 828 הלוואות בערבות מדינה לעסקים בבעלות בני מיעוטים, 739 הלוואות בערבות מדינה לעסקים בבעלות נשים ו-19 הלוואות בערבות מדינה לעסקים בבעלות עולים חדשים. בנתונים כספיים הקרן העניקה הלוואות בערבות מדינה בגובה של 341 מיליון שקלים לעסקים בבעלות בני מיעוטים, 208 מיליון שקלים לעסקים בבעלות נשים ו-6 מיליון שקלים לעסקים בבעלות עולים חדשים.

הענקת הלוואות בערבות מדינה לשכבות החלשות הוא עניין חשוב מאוד. למגזר בני המיעוטים חשוב לסייע במתן הלוואות בערבות המדינה מכיוון שהרבה יותר קשה לאוכלוסיית בני המיעוטים להשתלב כשכירים במגזר העסק. לא לחינם הממשלה אוסרת על אפליה בהעסקת עובדים ומבצעת פעולות למניעת אפליה של בני מיעוטים בתחום גיוס העובדים בישראל. אך למרות כל הפעולות הטובות הללו עדיין בני מיעוטים רבים מעדיפים להקים עסקים עצמאיים על מנת לפרנס את משפחותיהם וחשוב שמבחינת אופציות המימון להקמת עסקים ופיתוחם יהיה לאותה אוכלוסיית בני מיעוטים אפיק הלוואות נוח. בקרב עסקים בבעלות נשים, חשוב להבין שסיוע בגיוס הלוואות לעסקים בתנאים נוחים חשוב לעידוד הקמת עסקים בבעלות נשים עצמאיות. העובדה היא שלמרות שאוכלוסיית ישראל מונה יותר נשים מגברים, במגזר העסקי האמצעי עדיין אחוז ההתפלגות נוטה למין הגברי. לכן חשוב שתתאפשר סביבה נוחה להקמת עסקים בבעלות נשים וגיוס הלוואה בתנאים נוחים הוא חלק אינטגראלי חשוב. בקרב עסקים בבעלות עולים חדשים יש בעיה חמורה במרבית המקרים של מחסום שפה, המקשה על אותה אוכלוסייה להשתלב בחברות במשק. בנוסף לכך הרבה מהעולים החדשים בעלי הכשרה של בעלי מקצוע ולכן אין להם ברירה אלא לעבוד בתור עצמאיים. אז חשוב מאוד לתמוך בעולים החדשים ולסייע להם בהקמת עסק ובפיתוחו. וזאת הקרן מבצעת בעזרת מתן הלוואות בערבות המדינה.

הלוואה בערבות מדינה מוענקת לכל עסק קטם ובינוני אשר נזקק להלוואה לעסק ועובר בחינת הקרן לגבי מתן הלוואה. אם אתם בעלים של עסק, כדאי לבדוק זכאות מול חברת ייעוץ עסקי לגבי עמידה תנאי סף להגשה לקרן ובהערכת סיכויים לקבלת הלוואה בערבות מדינה, במיוחד אם אתם שייכים לשכבות חלשות וזקוקים לכל סיוע אפשרי בפעילות העסק.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב